03 November 2009

~ tidak tahu hendak suka atau ketawa ~



"jangan sekali-kali membangkitkan kemarahan emak"


pergh...
hari,selasa 3 november 2009 adalah hari untuk subjek law terakhir untuk aku dan rakan-rakan seperjuangan bagi sem 1 ini...

subjek bertuah itu adalah MLS ( Malaysian Legal Studies )....atau dalam bahasa Melayunya dikenali sebagai pengenalan kepada sistem perundangan Malaysia.

Alhamdulillah , soalannya dapat kujawab dengan baik

tapi bila difikirkan balik..,soalan itu mungkin dapat kujawab dengan lebih baik jika aku lebih rajin . Yang kelakarnya , di sinilah waktunya kita akan mula berfikir

"kenapa aku x study dari awal"

"bodoh , kalau aku baca buku tu sampai habis , tentu aku dapat jawab tadi"

"xpe , sem depan ade agi"

itu semua adalah apa yang aku juga ada terfikir tadi

~ perlu berubah untuk lebih berjaya ~

4 comments:

  1. hehe..
    ak cuma bc 3 bab je bsungguh-sungguh..lg 3 glance as fast as u can..
    good luck ye adik.

    ReplyDelete
  2. hehe..untuk aku , no offence echah..=)

    ReplyDelete