04 November 2009

~ terima kasih ~




~ ade setengah orang cute apabile die menangis,
setengah orang lagi lawa apabile die menangis ~




~ kepada hati itu oleh letto ~

memblogging dalam bilik ini ada dua kelemahan

pertama , aku akan mudah tertidur

kedua ,aku akan susah terbangun

sama juga keadaannya bila aku belajar , fokus aku mudah lari ...kadang2 komik , game , lepak bilik member , dan tidur....

tetapi ade sorang member aku ini berjaya memberi motivasi kepada aku untuk study

selain dari mak dan ayah aku dan adik beradik aku ,ini kali pertama aku terasa bermotivasi daripada orang lain

jadi , terima kasih kepada awak juga...

selain itu , faktor-faktor lain adalah kerana kesedaran dari diri aku sendiri

dengan sedikit pengalaman yang aku ada , aku sentiasa mencuba untuk membaiki diri aku kerana aku amat sedar sekali bahawa aku mempunyai TERSANGATLAH banyak kelemahan..

teringat pulak kat kenangan lama...

"semasa aku dapat 3A jew untuk UPSR"

-aku menangis bile aku dapat slip keputusan , aku datang seorang sahaja ke sekolah kerana mak ngan ayah aku kerja...

-apabila sampai jew kat rumah , ayah aku telefon (macam taw2 jew aku dah sampai kat umah )....aku xde hanset lagi taim tuh...

-aku x menangis taim kat sekolah tadi . aku menangis taim aku beritahu keputusan aku kat ayah aku

-ayah aku cakap "xpo la be , abe anggap ni pengalaman jah ,nak nyesal pon xguna,dah terlmbat dah"

-ayat itu sedikit sebanyak menyedarkan aku sebab ia sinis dalam nasihat...aku masih ingatnya sampai sekarang

-satu agi , aku jarang menangis , seingat2 aku , waktu aku kecil ,waktu aku kena buli pon aku xnangis ,aku akan buat muka rilek jew ,bukan berpura-pura tetapi buat
ape kite membazirkan air mata kite yang berharga ini

-tapi aku menangis paling teruk masa nenek aku meninggal , aku dapat tahu melalui panggilan telefon sebab taim tu aku duk kat asrama ( satu malam kowt )...huhu

-yg lain , sekadar menzahirkan kesedihan aku jew...tapi jarang sekali..

~ kebenarannya , aku sangat nakal masa aku sekolah rendah ~

No comments:

Post a Comment