22 November 2009

~ saintis ~

halwa telinga aku apabila aku kebosanan dan tatkala aku pulang ke kampung dengan menaiki bas ekspress ( setakat ini belum pernah balik dengan kapal terbang , mungkin akan cuba naik )

bila bercakap pasal muzik , aku ini seorang pendengar yang liberal , maksudnya aku boleh dengar semua jenis muzik dan lagu tapi aku bukan penerima yang liberal , maksudnya tidak semua lagu dan muzik yang popular aku suka...

berhenti membebel , untuk post ini , aku senaraikan pemuzik dari luar negara~



~ coldplay ~
-ade orang cakap band ini boleh membuatkan orang tertidur pasal lagunya yg mendayu2..

-ade orang cakap vokalis band ini suaranya macam orang selsema yg syok nanyi karaoke..

-tpi aku suke band ini sebb lagu die best..tu je

-lagu pertama yg aku dngar adalah "the scientist" , memang mase tuh , aku dah terpikat a ngan band nie...

-pastu clock , yellow , in my place , fix you dn hampir semua lagu la...

-stakat ini , band ini ade 4 album , parachutes , a rush of blood to the head , x n y ,viva la vida

-muziknya sangat jujur dan tidak berpura2...

-sesetengahnya merefleksikan kehidupan sebenar aku pada sebilangan masa

~ dengar2 gak , tapi jangan taksub ~

1 comment:

  1. suka Viva La Vida
    and Live in Technicolor 2.
    awesome vc there! ;)
    n yeah.
    en. azrif firdaus b. ali
    anda mmg puitis larrr.
    hahaha. =)

    ReplyDelete