26 September 2009

...pantulan Aidilfitri 1430...

~bercakap mengenai raye Adilfitri baru-baru ini,satu je perasaan yang dapat aku nyatakan iatu seronok.
~ini adalah cuti pertama yang digunakan aku untuk pulang ke rumah tercinta yang terletak di Taman Izati,Besut
~perjalanan balik menggunakan bas tambahan Perdana yang menelan kos sebanyak RM48.Walaupun aku xberape ingat,tetapi rase2nya harga tiket dah semakin mahal
~ini adalah pertama kali aku bertolak daripada Hentian Kajang.Sebelum nie,satu2nya hentian yang aku selalu guna adalah Hentian Putra
~Raye pertama diluangkan sepenuhnya di kampung aku,Bachok yang terletak di Kelantan.Bachok adalah bersempadan dengan Besut.
~paginya disebelah atuk sebelah ayah manakala petangnya disebelah atuk sebelah mak
~paginya di kubur atuk sebelah mak petangnya di kubur atuk sebelah ayah
~hubungan aku agak rapat dengan nenek aku,jadi selalunya ade gak a suasana hiba di pagi raya tersebut
~hari2 lain pula digunakan aku untuk melawat member2 lama,ada yg dah nak fly ke luar negara..ade yg sekarang baru aku dapat tengok muka setelah 2-3 tahun terpisah.
~hari2 lain juga digunakan aku untuk melawat rumah cikgu2 lame aku taim sekolah rendah dan menengah..mereka masih macam dulu,baik dan masih lagi cam aku
~hari2 ini akan aku sematkan di dalam memoriku.....=)

No comments:

Post a Comment