21 June 2009

ceritera prograM latihAn pLkN


ini adalah cerita pendek pasal plkn...

plkn adalah akronim untuk Program Latihan Khidmat Negara

kem yang menjadi kem aku menjalani latihan ini adalah kem Peladang Setiu Agroresort

tapi agroresort tu yang bersebelahan...yang lawa

kem aku buruk jew...

aku duduk kat l3...nama dorm kat kat sana...

l untuk lelaki...p untuk perempuan...masing2 ade 7 dorm...

setiap dorm ada bilik air dan bilik mandi khas

setiap dorm ada 2 orang cikgu(gelaran untuk jurulatih kat sini)

komandan kem ini adalah Mejar Azli

ade op jugak kat sini iatu Kapten Hasanuddin

dia tinggak kat kg Amir

Kat sini aku terpaksa masuk Delta..iatu nama kompeni

itu sangat menyiksakan kerana jiwa aku adalah Charlie

lagipun kat sini hanya ada 4 kompeni sahaja

cikgu2 kat sini kalau yang perempuan,semuanya muda2 dan lawa2..:)

kenangan aku x lama sebab terpaksa tangguh untuk melanjutkan pelajaran

kat sini ada 4 order pakain iatu



~no 1-pakaian sukan

~no2- pakaian kelas

~no3-pakaian loreng

~no4-pakaian half-loreng


so...sampai baris ini dahulu

cerita ini pendek sebab pengalaman aku pendek

~salam~

No comments:

Post a Comment